Hosting Buddy onderscheid zich door support & service.
We bieden onze klanten verschillende mogelijkheden voor support: FAQ, Kennisbank en klant support.
Daarnaast bieden we ook opties voor service: managed DNS, managed Hosting en Ticket support&service
Voor vragen en offertes
Email: support@hostingbuddy.nl
F.A.Q.
Om snel een antwoord te vinden op jouw vraag, hebben we een FAQ opgesteld.
#Domein # DNS #Hosting
Kennisbank
Vragen omtrent de applicaties die je aan het hosten bent? Geen zorgen de meest gestelde vragen staan in de kennisbank.
#Applicaties #CMS # Webshop
Klant support
Wanneer je er niet uitkomt, kan je ons altijd een vraag stellen. We zullen deze dan zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.
#Supportteam #SOS # DNS / Hosting / Applicaties
Let op: premium service
Email: support@hostingbuddy.nl
Managed DNS service
Domein Name Server (DNS) instellingen zijn belangrijk, maar kunnen ook ingewikkeld zijn. Met deze service hoef je er niet meer druk om te maken, wij zullen dit voor je verzorgen.
#DNS #IP-adres #subdomein #TTL #TXT #A #AAA
Managed Hosting service
Hosting instellingen gaan voornamelijk over de inrichting van de data op de server en de daarbij horende instellingen. Denk hierbij aan: Account instellingen & Statistieken, Email (domein) instellingen, Server opties en SSL instellingen.
#Domein #subdomein #Email #SSL
Ticket support&service
Als tussenoplossing hebben we Ticket support&service. Kom je bij de support er echt niet uit, dan bieden we aan dit voor je uit te voeren. Deze service wordt dan door middel van tickets verrekend.
#Service #pay-per-order #Buddy-does-it-for-you